کد خبر: 1237848
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
سردار سلیمانی گفت: سازمان بسیج مستضعفین با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های مردمی، اصلاح فرهنگ و تولید گفتمان در جهت حل بحران جمعیت تلاش می‌کند.

جوان آنلاین: سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (چهارشنبه) در دومین همایش روز جمعیت نیرو‌های مسلح که در ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین برای حل بحران جمعیت تلاش‌های خود را با رویکرد مردم‌پایه و استفاده از ظرفیت همه مردم، آن هم از طریق اصلاح فرهنگ و تولید گفتمان آغاز کرده است؛ به نحوی که در دو سه سال اخیر با توجه به تأکیدات رئیس جمهور شهید و پیگیری‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح، اقدامات افزایش یافت و ظرفیت مردمی بسیار زیادی ایجاد شده که به تدریج در کل کشور گسترش خواهد یافت.

به گزارش دفاع پرس، سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج در هفته جوانی جمعیت ۶۰ اثر و ۲ هزار بسته فرهنگی را در کشور توزیع کرد، افزود: یکی از رویکرد‌های ایران جوان، ترویج ازدواج آسان است؛ به همین دلیل امسال ازدواج آسان برای ۲۴۷ هزار ازدواج را برنامه‌ریزی کردیم که برگزاری مراسم این ازدواج‌ها بعد از ماه صفر آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایجاد ۳۰۰ مرکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف کشور از دیگر برنامه‌هایی است که در همین جهت، توسط سازمان بسیج مستضعفین پیش‌بینی شده و در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، برنامه‌ریزی شده است تا ۱۰۰ هزار خانواده نابارور که با کمک مؤسسه تأمین درمان بسیجیان صاحب فرزند شدند در مشهد مقدس گردهم بیایند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: بسیج طی مدت پنج سال، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زوجین نابارور را تحت پوشش خدمات مؤسسه تأمین درمان بسیجیان قرار می‌دهد تا بتوانند صاحب فرزند شوند؛ چون ما به دنبال افزایش نرخ باروری هستیم تا رشد نرخ جمعیت کشور اصلاح شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار